Caban – Země - Síla zaměření, spolupráce, mezilidských vztahů
Ctěte dualitu rozumu a nápadů, myšlenek a emocí, dualitu psychickou i fyzickou, aktivní i pasivní. Ctěte posvátnost procesu přetvářet myšlení a Vědomí, neboť to vše souvisí s vaším vybraným osudem, vzorci vnímání a pochopení výkladu. Tato vlákna živé energie spřádají z dávné minulosti do nespoutané budoucnosti váš jedinečný design. Spojte se s tou části duše, která hovoří s předky a snažte se pochopit moudrost, kterou vám přináší.
Symbolika CABAN znamená doslova Země a představuje tvůrčího ducha a vitální sílu Země - pozemský rytmus a u člověka srdeční rytmus. Tato životní síla a posvátný oheň se nachází uvnitř Země. Energie CABAN také představuje pohyb na planetě a pozemské rytmy např. zemětřesení, sopečnou činnost, záplavy a potopy.
V den CABAN žádejte Vesmír, aby vás obdaroval kreativitou ve všem, co děláte a inteligencí k nalezení řešení ve všech životních výzvách, kterým čelíte. Je to skvělý den pro přemýšlení a hledání východiska.
Lidé narození v den CABAN mají spíše jangové chování, velmi tvořivé myšlení, jsou považováni za osoby činu, mají veškerou energii potřebnou k dosažení jakéhokoliv záměru a kreativitu umožňující dostat se vždy k cíli.
***
Jsme velmi vděční za čas, který s vámi sdílíme. Dnes budeme mluvit na téma Láska. V celém Stvoření je jen málo míst, kde je schopnost milovat na tolika úrovních, jako mají lidé. Aspekt Lásky, o kterém budeme mluvit dnes, je dětská Láska mezi adolescenty obvykle spojená s romantickými pocity.
Rodiče velmi často takovou dětskou Lásku zarazí ze strachu, že děti nebudou následovat jejich sny, nebo že by dívka mohla otěhotnět. Velmi vám dospělým doporučujeme, abyste upustili od popichování dětí, které prožívají první lásku a neoddělovali je od této zkušenosti. Mnoho rodičů se pokouší ochránit své děti před bolestí, kterou oni utrpěli, když byli mladí a vstupují jim do cesty, brání jim a snaží se ušetřit. Výsledek je, že je dítěti odepřeno mnoho zkušeností. Nezískají důvěru ani respekt potřebný pro rozhodování umožňující žít plnohodnotný život. Jejich možnost dospět a dozrát je zakrnělá, protože se nenaučí jak řešit své problémy, nebo se naučí říkat NE svým vlastním podmínkám.
Existuje mnoho tragických příběhů jako je příběh Romea a Julie, v němž v dobrém mínění dospělí nutí děti k dodržování společenských pravidel, které nemají základ v ničem jiném, než v systému přesvědčení strachů a obav. Umožněte mladým lidem vybírat si své přátele. Místo rozhodování za ně je učte od malého věku, jak vhodně jednat. Učte je, aby si své problémy řešily od raného věku a umožněte jim prožít následek jejich volby. Až dosáhnou věku puberty, budou mít znalosti potřebné k vybírání přátel, svých aktivit v jejich nejlepším zájmu.
Je naší velkou nadějí, že rodiče, učitelé a všichni ti, kdo jsou jejich vzorem, integrují tyto Zprávy do svého Bytí. Jakmile vy všichni uvolníte negativní myšlenkové vzorce, změníte nežádoucí návyky a zastaralé kódy přesvědčení - budete mnohem lépe vybaveni pro výchovu dětí.
Dokážete si představit, jak by byl váš život jiný, kdybyste integrovali tyto znalosti, když jste byli malí vy? Jak by byl váš život jiný, kdybyste ve věku dvou let dokázali říci NE na cokoliv, co není pro vás v pořádku? Jaký by byl váš život, kdybyste na každém kroku měli podporu rodičů a přátel, kteří vás chrání před ublížením?
Výskyt znásilnění a zneužívání prostupující všechny kultury by byl odstraněn, kdyby pachatelé byli včas zastaveni, protože děti by měly jistotu, že se mohou kdykoliv obrátit na své pečovatele, nebo rodiče, kteří by pachatele včas zastavili. Jaká by byla vaše interakce s druhými dnes, kdybyste měli ve věku dvou let dovoleno říkat, co si myslíte, aniž by vám někdo říkal, abyste byli zticha, nebo vás prostě ignoroval? Když jsou děti terčem posměchu, nebo jsou trestáni za to, že říkají co mají na mysli, rychle zjistí, že prohlašovat pravdu není dobrý nápad a učí se říkat „ malé nevinné lži “.
Dokážete si představit jaký by váš život byl, kdybyste byli povzbuzování vyjadřovat své emoce v batolecím věku? Často se děti učí, že pouze děti pláčou. Když dítě cítí zlost, je potlačena s rozkazem: „ Jdi do svého pokoje!“ Mnohokrát přirozeně ukazují své nadšení tím, že tancují, zpívají a okamžitě se setkávají s opovržením dospělých, kteří jim neustále říkají, aby se uklidnily a byly zticha.
Často v nejdůležitějším životním období, když vazba dítěte a rodičů je velmi důležitá, jsou děti posílány do mateřské školy. Před zápisem jsou vystaveny sérii očkování vytvářející zmatek v jejich imunitním systému. Pak procházejí velkým množstvím nemocí s námitkou, že se dotýkaly rukama nebo ústy nezdravých dětí. Počet učitelů předškolních zařízení schopných poskytovat každému dítěti pozornost, Lásku a potřebnou podporu, je bohužel velmi málo.
Děti v tomto věku potřebují vědět, že se mohou spolehnout na své opatrovníky, kteří o ně pečují a chrání je. Avšak namísto podpory, je rodiče zapíší do školy, aniž by to s dítětem konzultovali. Výsledek je, že si dítě uvědomuje, že nemá jinou možnost a často se po odchodu rodičů cítí opuštěné. Pak zjistí, že jsou v místnosti plné cizích lidí a neví, co se od nich očekává a bez porozumění času neví, kdy se pro ně tatínek, nebo maminka vrátí.
Většina dětí před tím, než nastoupí do mateřské školy má vyvinuté kódy přesvědčení :
děti by mělo být vidět a ne slyšet, to dělají jen miminka
nemám kontrolu nad svým životem
kdykoliv mě rodiče mohou opustit
nikdo mě neposlouchá
zlost je špatná
projevovat emoce je špatné
lidí se smějí tomu, co říkám
škola je špatná atd.
Je vám to povědomé? Jedná se o kódy přesvědčení, na kterých většina děti staví své myšlenky, slova a činy.
Když dítě vstoupí do mateřské školy, učí se soutěžit a dostává nálepky v závislosti na svých schopnostech při úlohách, které jsou před něj postaveny. Očekává se, že bude dlouhou dobu sedět, což je nepřirozené a ponižující. Musí se přizpůsobit novým pravidlům a je to pro ně vysilující. Učí se potlačit sebevyjádření a podlehnou přizpůsobení. Veřejný vzdělávací systém byl nastaven, aby vytvářel miniroboty pro průmyslovou společnost. Děti jsou nuceny učit se dovednosti, které z nich mají udělat produktivního člena společnosti. Když přijde na škrty v rozpočtu v rámci systému, třídní tvořivost jako je umění, hudba, fyzické cvičení jsou první, co je z osnov odstraněno. Jsou považovány za nejméně důležité, ale přitom to jsou dovednosti, které vyvažují levou mozkovou hemisféru.
Děti se učí nejlépe v přírodě, ale pokud to není součástí osnov přírodovědeckého studia zřízeného školní radou, mají interakci s přírodou jen na hřišti, nebo autobusových zastávkách. Drtivá většina dětí neví, že mléko pochází od krav, vejce od slepic, myslí si že hamburger je kravské maso, nebo že zeleninu a ovoce pěstují zemědělci. Většina rodičů nezná obsah toxických látek přidávaných do potravin pro zachování barvy a trvanlivosti. Přesto jsou tyto látky každý den vkládány do vašeho těla a těla vašich dětí. Zajímá vás proč je takový nárůst dětských nemocí jako je cukrovka, autismus, poruchy pozornosti a leukémie?
Takže děti vstupují do základní školy s mnoha výše uvedenými kódy přesvědčení. Jejich těla jsou ochablá v důsledku nedostatku pohybu, toxických potravin a látek oslabujících imunitní systém. Mají pocit vzteku, ale nemohou ho dát najevo. Uvědomují si, že školský systém je ponižující, ale nikdo je nechrání. Mají pocity únavy, takže jí sladkosti a pijí sladké limonády, aby zvýšily svojí energii. Dělají bizarní věci, aby získaly pozornost, přesto je nikdo neposlouchá. Jejich frustrace v nich vře, takže se často ocitají v ředitelně, nebo ústavu pro mladistvé a pořád není nikdo, kdo by jim dával Lásku, podporu a pozornost, po které touží, a kterou si zaslouží. Je divné, že počet těhotenství nezletilých stoupá?
To, co chceme říci vám rodičům, učitelům a vychovatelům je, abyste věnovali pozornost jak ovlivňujete děti svými kódy přesvědčení. Dopřejte jim to, jak by se líbilo vám, aby s vámi bylo zacházeno v dětství. Jste to vy, kdo má velký vliv na děti, ačkoliv se s nimi třeba přímo nesetkáváte. Obyčejný úsměv může být zázrak pro někoho, kdo se cítí neviditelný. Když potkáte rodiče s dětmi, pozdravte i s dětmi. Vyhněte se povýšenému chování, jako je ťukání na čelo, nebo dětská řeč. Dopřejte dětem respekt a laskavost .
Povzbuzujte děti, aby snily o svém vlastním životě. Za žádných okolností se jim nevysmívejte, nebo jim neříkejte, že nemají jinou možnost. Pokud se vás zeptají na radu, dejte jim jí jasně a výstižně a řekněte jim, že každý člověk má svůj názor. Povzbuzujte je, aby vyslechly ty, kteří mají odlišné názory, ale pak učinily své vlastní rozhodnutí. Zbavte se bláznivých přesvědčení, že kluci nosí moudrou barvu a hrají si auty, zatímco dívky nosí růžovou barvu a hrají si s panenkami.
Nechte děti, aby si zvolily svou vlastní profesní dráhu, aniž byste hodnotili mužské a ženské role, jako….. jen dívky mohou být zdravotní sestry, nebo kadeřnice, zatímco chlapci mohou být lékaři, nebo řidiči kamionů. Zacházejte s dětmi s respektem. Vyslechněte jejich slova, povzbuzujte je, aby řešily své problémy a umožněte jim vzkvétat.
Věříme, že se tato slova hluboce dotkla vašeho srdce a pomohou vám provést změny, které vám umožní uzdravit a přebudovat základy a tím zlepšit dovednosti potřebné pro svůj vlastní rozvoj a rozvoj všech dětí, s kterými se setkáváte, nebo setkáte.
DRUHÝ Tón – POLARITA – Najděte cestu k usmíření, shodě a vnitřní harmonii. Nehodnoťte ani události, situace, ani lidské chování - vaší přirozenou touhou je CELISTVOST. Zvažte všechna pro a proti a postupujte ke změnám pomocí vyvážených rozhodnutí. Spojte vše, co bylo rozpojeno v jeden nádherný CELEK.
Copyright © Výklad lze v nezkrácené a neupravené podobě šířit nekomerčním způsobem pouze s tímto aktivním odkazem na tyto stránky a uvedenými zdroji, včetně celé této poznámky.